Grrr

När man startar upp sin lilla dator, tror ni inte man har fått ett mess ifrån 3 om att den senaste fakturan är obetald och förfallen. Hmm.... tänker jag. Vet ju att jag la in alla räkningar innan jul tillochmed, men visst jag kan ju ha skrivit fel på någon siffra. För jag vet att den räkningen var med.

På nordea ser jag dock att den visst är betald och att all information stämmer. Vid oklarheter meddelade messet att man skulle gå in på tre.se/mitt3. Väl där skulle man ange användarnamn och lösenord. Har ju inte varit inne där än, utan då ska man ange användarnamn=mobilnummer (i mitt fall det till datorn), letar fram numret och får tillbaka ett felmeddelande om att det inte stämmer.

Suck eller suck. Varför är det just alltid den typen av företag som alltid ska strula? Telia ger jag inte heller mycket för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0